lördag 19 april 2008

kom hem från sara för ett litet tag sen, vi har ju roat oss med att dansa dansmatta och spela eyetoy hela kvällen:D riktigt jobbt kan jag lova, jag har fortfarande en jäkla förkylning högt upp, hostar som F A N, ennu jobbigare, man kkan fan inte sova pga av de..skönt med studiedag på måndag förresten:) liten extra sovmorgon
kanske blir stan i morrn:) har inte riktigt bestämt mig MÅÅSTE hitta mig själv en praoplats, undra fan om de blir brogården endå, fast hon som jobbade där var ju jäkligt dryg, hon säger att min lärare måste ringa dit eller skicka ett papper, när jag redan har med mig ett?:s jag förstod inget men jaja.. jag och sabat ska ringa till global och kolla om dom kna ta i mot oss, egentligen förstår jag inte varför d är så svårt att ta imot praoelever EN VECKA? de är liksom bara en vecka inget jobbigt eller så..?jaja vad ska man göra..vill iallafall vara på stan sen spelar de nog ingen roll vad de blir om de blir ica elelr nått såndat, då kanske man kan få sommarjobb sen om man gör bra ifrån sig, vem vet:D

ja nu ska jag nog lägga mig i sängen och sätta på en film och gosa brevid lilla vovvsingen(a) så godnatt med er:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png