söndag 20 april 2008




idaaaaag var de ju bara ett sånt underbart sommarväder:) så då kan man ju inte sitta inne och dega så jag och madde bestämde oss för att ta en tripp ner till hamnen, promenad då:) så vi gick och gjorde första stoppet på Mc donalds där de blev en chokladmilkshake MUMA, sedan vidare mot kajens vik där becca stod och jobbade för fullt, och de va MKT folk kan jag säga er, men de förstår man ju när de är sånt fint väder, en jätte fin resturang är de ju också:) så där köpte vi en glass, lite dyrt är de där faktiskt men men de är ju inte varje dag man köper glass där
sen så satt vi oss ner vid vattnet och dingla lite med benen:) riktigt skönt faktiskt
efter ett tag så bestämde vi oss för att gå mot stan och äta lite lunch på cornetto bar, så de blev de
man får ju aldrig nog av grekiska wraps<3 så himlans goda kan jag ju lova er, prova dom om ni inte har gjort de, super goooott.
sedan gick vi hem igen:) och de blev så varmt så man var ju tvungen att gå i linne bara, fast jag hade ju endå inte jacka med mig, så varmt ute:)
när vi kom hem hade jag jäääkligt ont i fötterna av skavsår på lilltårna och hålarna för dne delen haha, väldigt misslyckat för den delen, men men

klockan sju ska jag möta upp, får se om jag kommer igåf vilka som skulle med nu då, jo saraR, saraF, maria, joni, rille, martin och sebbe tror jag på ica:D jag ska iallfall köpa jordgubbar sen vet jag inte vad dom andra ska köpa:D så de blir gryta ikväll, inte ovanligt haha, jobbigt sen när ajg flyttar då får jag ju så jäkla långt till gryta..de är i sånna lägen man vill ha moppe haha:D
nej nu ska jag fixa här lite på mitt rum:) ha en trevlans kväll MWHA

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png