söndag 20 april 2008

dagen låt: miss you-blink 182

kom nyss hemn från en jätte mysig grillning på murgränan med lite folk:) richard hade med sin söööta hund chilli också:) moppe åkning blev de ju också haha:D
innan jag åkte hem så var jag kvar hos maria ett tag med ida och hoppade studsmatta
sen får jag hemmåt och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra imorgon eftersom de är studiedag- väldigt skönt faktiskt, behövs kan jag ju säga

nej blir nog snart en film och lägga sig i sängen och kolla lite:) kanske grease, fast jag nästan nyss kollat på den haha, men jag måste börja ladda hem lite mera har bara dom gamla vanliga på datan, fast jag tröttnar inte på dom heller direkt haha
nej nu bara skriver jag utav farten så de bara blir massa strunt som nu igen tex haha GODNATT:D

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png