måndag 21 april 2008

så är de ju sjuuukt fint väder idag igen:) studiedag idag då, så jag ställde klockan på tio för jag skulle träffa sabat på stan halv tolv, så jag fixade mig och så sen skickar hon sms och frågar om vi inte kan träffas tjugo i ist, jo visst kunde vi de, så jag åkte ner på stan och var där ungefär fem över halv så jag ställde mig och väntade på henne vid punkt, väääntade och vääääääntade tillslut blev klockan fem i tolv och vart fan är kvinnan? så skickar hon sms och frågar om jag är vid punkt, ja svarade jag, jag har stått här i typ tjugo min.. haha så kommer hon lite väl stressad sådär lite smått tjurig va jag då ahha men de gick över fort:),så gick vi till global för skulle kolla om vi kunde få praoplats där, men nej då hade dom redan en och så tog dom endå bara imot 1, alltså jag lovar snat går jag till ica eller nått, nu bryr jag mig fan inte haha
iallfall sen skulle vi träffa sara och dilan på piren, dom köpte med sig cornetto-mat och jag och sabat softade med lite donken:D så satt vi där och keeeeka på piren mycket mysigt, efter ett tag kom josefine:) och då gick sabat för hon hade en jääklig mensvärk, så vi spelade lite kort och hade bara mysigt i sköna solen, sen så bestämde ju sara sig för att bada haha, så hon gjorde de:D årets första dopp för henne då:D 21 april haha, men iallfall så hoppade hon i från piren men sen så kom hon inte upp för stegen var ju trasig så vi försökte på alla möjliga sett att dra upp henne men de lyckades ju inte ahahah, så då fick hon simma runt hela piren enda till andra sidan för där fanns en annan stege så ja, jääääääääkligt kallt var de för hon hade ingen känsel i hela kroppen haha, iallfall sen for vi vidare mot stan och fikade på global sen gick vi runt och kika lite och jag är VERKLIIIIIGEN shopping sugen som F A N, ni kan inte ana, fyfan..

nej nu är jag typ verkligen sugen på att gå ut och springa, men kanske endå inte så bra eftersom jag hostar och snuvar lite fortfarande, men vafan ORKAR INTE SITTA INNE, önskar att de va handbollsträningar eller något..men nu kom madde och undra om vi kunde gå ut och gå ist så de blir de
trevlig kväll:D

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png