tisdag 22 april 2008

ännu en vacker sommardag:) gick upp vid kvart över sex i morse, fixade mig och hållde på sådär, åt en rejäl frulle i morse faktiskt, två mackor med skinka och en tallrik med fil o havrefras, mkt gotttt:)
skolan i dag var lite annorlunda, ingen cafeteria öppen och ingen klf för seb var på stan och shoppa den jäveln ahah, men jag tror nog inte vi hade något speciellt att ta upp endå

sen så hade vi typ bara en kvarts so ist för två timmar för david är i barseclona och vi hade seb men han skulle gå och starta en annan lektion som han hade, så vi fick sluta:) jag och marre tog moppen och åkte iväg till svartån för att fylla på vatten som vi ska ha imorrn i skolan, verkligen härligt att åka moppe haha, man vill ju ha en eeeeegen=D iaf sen skjussade hon hem mig och jag och madde bestämde oss för att göra mackor och smootihe (stavning?) och ta med carmen och sätta oss ute i solan, så de gjorde vi och jag kan säga att våran smootihe blev aaaaaas god:D MUMA<3 godare än den på ways coffe josefine hahah:D
om två timmar ska jag ¨på ett ivh möte om att vårat lag inte ska läggas ner förutom att alla vi som typ går i de nu, eller jag går ju inte då riktigt i de men a haha, men vi vill gå över till tillberga men dom som har hand om flickhandbollen vill att de ska komma mera folk till vårt lag så de inte läggs ner, men nu är de ju så att vi inte direkt gillar nytt folk ahahah:D ni skulle fattat om ni gick i vårt lag;) nej s¨nu ska vi kämpa för vi vill börja i TIK haha:) så wish me luuck

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png