onsdag 23 april 2008

oj de blev visst en sen bloggning idag, men men har heeelt glömt bort att blogga..
klockan ringde i morse på vart över sju, gick då såklart upp och sega lite, fixa mig och så..bikade iväg till skolan där no var första lektionen, och idag hade vi faktiskt inte dubbeltimme i no, vilket var väldigt skönt för den delen, så efter de hade vi slöjd och jag fortsätter med min virkning, och de känns som om den aldrig kommer bli klar haha, men vi får väl se hur resultaten blir
lunch sen, och idag var de mkt god mat, kyckling med nudlar och de finns en speciell sås med som smakar väldigt gott:) god salladsbuffe också
sen så var jag tvungen att cykla iväg till min farmor för att hämta lite pengar till konfen korten som hon ska få, så de blev en snabbcykel tur dit, sen engelska som vanligt och dansen, en helt vanlig dag mned andra ord och självklaaart så var de ett väldigt fint sommarväder idag igen=D
efterskolan åkte jag med sara hem för vi skulle träffa josefine, dilan och maria i en lekpark för att sedan cykla iväg till carlforska där de skulle vara en modevissnings, men de visade sig att den var imorgon haha så ja väldigt lyckat av oss, men jag var väldigt trött och hungrig så jag och maria åkte hem och resten drog ner till hamnen så ja:)

jag känner mig veeeerkligen stressad för ajg har ingen praoplats haha, gud vad ska jag ta mig till hahah
träffade pappa en snabbis nu på kvällen bara för han skulle med lämna pengar till konfen kort, och fick ju veta att han inte kommer på konfen fikat SÅKLART, de vet man ju redan..så tråkigt när han är sådär varje gång man har något, han kan komma på själva cermonin men inte efterfikat
man blir ju lite ledsen, men men vad ska man göra? han är som han är och han har blivit som han har blivit,imorrn är de ju fotografering med konfen och man behöver inte tänka på kläder iallfall eftersom vi har kopor eller vad de heter, bara håret för den delen hehe
men nu ska jag ta och borsta gaddarna och krypa till sängen
laterr'

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png