fredag 25 april 2008

torsdag:oj de blev så sent i går så jag hann inte blogga om gårdagen men jag kan skriva lite kort här, började bra:) som vanligt liksom, frörutom att vi inte hade teknik för deva är helt puckad haha:D sen sv/eng då gick vi ut och körde charader haha:) sen svenska helt kaikad, vill inte skriva här vad som hände, men sen fortsatte dagen på riktigta bra, tog kort med konfen och provade kopor så de va väl helt okej:)

och så freeeedag skönt, hk i början kollade på en jätte seg film, men vad ska man göra när man är tvungen? fick tillbaka mitt hk prov också ett vg:D
kändes skööönt
matte sen, och de är ju lika segt som vanligt för jag är så dåååligt på de ush fy och blä säger jag bara
lunch och sen engelska som va sådär skulle ju göra nått kul som vi har längtat efter och ja de blev som de blev haha, sen gympa var första på a:klassens gympa och dömde killarnas handbollsmatch, och ja de blev ju spm de blev haha gustav som klaga så jäkla mkt hahaah
sen hade vi själv gympa och vi hade HLR=hjärt och lunchräddning, helt okej
sen cyklade jag och häll ner på stan mötte dilan för lite shopppping, och de blev en söt liten tunika från gina, vita leggings från gina och en typ tröja av nått slag från cubus som jag hade tänk ha på konfen ist för klänning, får se om de blir bra annrs vet jag inte vad haha:)
nu är jag hemma och är heeelt slut, blir väl att vara hemma ikväll då:) PUSS

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png