onsdag 2 april 2008

ooooooont i magen kan jag ju säga, har en sån jävla träningsvärk sedan coren med madde, fyfan ahah och de va i måndags också, kommer de aldrig att gå över eller?:o
åt nyss mat, pasta carbonare mums:) skolan i dag var ju helt okej:) no dubbeltimme, de är ju lika segt som alltid, började på nått nytt i slöjden, de blir virka eftersom de ändå är obligatoriskt i åttan så ja, sen lunch taaacos, alltid lika gott ju:) håltimme i en timme sen, och seb så jävla skämmig i cafeterian, hand typ kompis va där som han hade som elev på önsta fäör nått år sen, så typ presentera han oss så typ skaka vi hand haha, sen bah säger han; ja jessica är ju kär i dig.. KUL så jävla skämmig haha ville bara slå han, alltså jag är inte de har ju aldrig sett han förut haha jo en gång förut men ja ahahh, sen blev sabat lite tjurig på mig hihi(a) kan förstå varför heheh liiiite kul vare hehe men jaja aldrig mer iallfall har jag ju lärt mig haha:D
sen vare dans, faktiskt kul idag ahah:D garvat som faaan:) älskar att skratta sp de va bra:D sen orkade jag inte va hemma så jag åkte med hem till sara, vi satte oss på balkongen och åt havrefras och sjungde gamla barnvisor ahah:D " de va en krokodil som körde runt i sin bil," a nu har jag glömt hur dnegick bara för de hahah om någon kommer på den skriv i kometar då:D ahaha vill verkligen veta:D nu är jag hemma och ska snart gå och sätta mig på balkongen och plugga hk bajs:) så seeeya

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png