onsdag 2 april 2008

uuuuuuuuush är verkligen jätte trött, känner inte för att gå till skolan-om de inte hade varit för att de va slöjd idag så då vet man aldrig haha:) jäkla redovisning på no;n idag..ja man får ju se hur de går haha kan ju säga att vi inte har de så bra planerat iallfall..
och i morrn i skolan på gympan ska vi ha bip-test JAG KOMMER ALDRIG SLÅ MITT, får fan damp, önskar jag hade världens bästa kondis liksom..men nej verkligen inte!

dagen outfit: mjukisar+en t-shirt:)
ipoden är så klart med idag till skolan, skulle aldrig klara mig utan musik fan:o tänk om de inte fanns, vad skulle man lyssna på då?
nej ska gå och borsta mina gaddar nu, sen blir de väl att cykla iväg till skolan bläää två timmar med no FYFAN säger jag bara ush på de, hoppas verkligen på ändringar när vi börjar nian- jatack

goodbye<3

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png