tisdag 27 maj 2008

åkte ner till swedbankpark för att träffa maria, rebben, martin och casper:) trevligt
kolla lite fotboll, har för mig att de va vsk-ifk och näör vi åkte därifrån strax in på handra halvlek så blev de nog 3-1 till vsk:D
har verkligen rååååpluggat på no idag, intye jag tror fortfarande inte att jag kommer få godkänt haha, men jag HOOOOOOPPAS att de går bra, håll tummarna
de är så mkt, har gjort 40 frågor idag som jag ha pluggat sönder verkligen
plus att mamma förhörde mig på dom så jag blir bevsiken på mig själv om jag inte kan något..

nu sitter jag och äter GOOOODASTE äpplet, haha vill inte att de ska ta slut, de va så jäkla saftigt och gott hahahaha
nej ska väl återgå till pluggande, och de känns som de enda jag gör nuför tiden haha
engelska provet gick SÄMST också ju:|
jag och dilan sitter och skriver lite frågor till varandra på msn:)
så vi hörseees

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png