söndag 1 juni 2008

länge sen

nu va de ett tag sen jag bloggade, men ska försöka att "keep it up" nu ett tag:)
får se hur många som läser
tror nog inte det är så många men de är ändå skönt att få ur sig allt:)
jag orkar inte skriva vad jag ahr gjort så mycket helgen spenderad med S, inte ovanligt men jag tycker om att vara med henne så, sålänge jag gör de så är de ju inga problem:D haha
färgade håret igår blev lila, färgade om idag blev mörkt haha:D
men låg ute på enhagen med mami idag<3 sedan lite senare på kvällen så åkte vi hem till syster och hälsade på, mina älskade bebesar också såklart<3
efterde åkte jag och mamma ner till beccas jobb (kajens fik) och tog en varsin pizza, OOOTROLIGT goda kan jag ju säga:D

men jag orkar inte skriva så mkt, förresten har jag inte sett min pappa på en månad, nu håller dom ju på att flytta så de kan jag ju förstå, men han borde haft nå tid iallfall..jaja de är som de är, vet inte enns om/elelr vad vi ska göra något med dom i sommar..
men nu ska jag lyssna ppå lite musik och måla om mina tånaglar(a)

smellYA lat'er

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png