måndag 2 juni 2008

22.15

seen bloggning nu igen dåra, ush att jag inte kan hålla mig uppdaderad om dagarna, men idag har jag knappt varit hemma, cyklade fort hem efter skolan och gick en sväng med zita, sen cyklade jag iväg till gryta (sara, är ni förvånade) igen och smaskade på kladdkaka, sen spenderade jag hela min kväll där:) de va mycket trvligt
många goooda skratt, och god mat muma:D
fick redan på lite betyg och provresultat i skolan idag,
har iallafall godkänt i matte..mmm sara du vet vad jag menar där(hoppas jag)
sen kemi-provet som jag trodde jag skulle gå ig i hade jag tydligen 50 poäng på:):):)
nöjd, men de skulle sitta fint med ett vg;) hehe
sen har ajg vg i hemkunskap wei:)
sen om jag inte minns fel så har jag inte fått reda på så mkt mera
men jag måsta ta mig en dusch, ni ser ju hur mkt klockan ärrrr, sen vill jag göra om min blogg, men kommer verkligen inte hinna idag, då somnar jag välö inte förns tolv haha, då vet vi en tjej som inte kommer upp i morrn
eller jo de gör jag visste, för ajg ligger typ aldrig kvar, får panik, fölr jag gillar att fixa mig:D
men funderar på ike-smink i morrn?:D:D

SMELLYA LAT'ER

1 kommentar:

Anonym sa...

oh, jag är inte förvånad att du va hos mig(k)
och HAHA i know what you meen:D

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png