måndag 26 maj 2008

min bloooogg är så tråkig haha, måste komma på ett bra sett att göra om den på:)
kom hem från skolan för ett litet tag sen, ska väl sätta mig och plugga på kemin snart, när jag orkar haha
har ju faktiskt hela kvällen på mig eftersom jag inte har något direkt inplanerat
haha idag i skolan så vare någon som hade lagt in en stinkbomb i cafeterian, alltså fyfan de gick inte att andas, de spreds sig i hela skolan nästan fan haha, fick kvälningar så jag höll på att spy haha, och de roligast var när mohammed, hoppa till som fan när de small haahh
och KUL att man har ett bitmärke på kinden, och gissssaa fan vem som har gjort de:o?
SEEEEB, alltså OMOGEN
och de syyyns ju att de är ett bitmärke också:(
aaj aj

nej de blir kortbloggning nu för jag måste pluuuugga

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png