söndag 25 maj 2008

tjäna pengar??

kom hem för ett tag sen, har vat på gryta och träffat lite folk, kommer väl inte bli de så mycket sen när vi flyttar så man får ju nästan ta och passa på:)
haha fyfan åkte med casper på moppen, alltså han kör ganska galet kan man då säga
och jag har ångest över att jag knappt pluggar kemi, med tanke på att vi har prov på onsdag..men men, vad är mening med att plugga när man ändå vet att man aldrig kommer klara de?
sääääg mig de NÅGON?

jag har fan undrat lite hur man kan tjäna pengar på sin blogg?? måste jag börja med videoblogger, som kissie och blondinbella har gjort..? aldrig säger jag bara
de måste ju fan finnas något annat sätt
oooooj vad klockan är mykcet, jag går ju upp ganska tidigt jag på mornarna för jag tar mig en promenad innan skolan
de är mycket skönt, jag rekomenderar de om ni nu kan ta er upp ur era sköna sängar:)
nu ska jag ta och borsta gaddarna, läsa igenom kemin och somna med ipoden i öronen:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png