tisdag 3 juni 2008

21:50

uuuuush vad jag är dålig på att disigna min bloggg
den blir bara fulare och fulare haha
skolan idag då, fick reda på yttligare ett betyg och de va musiken som jag har vg i:)
och tyyyp på so, han sa svagt vg, men godkänt, ??
jag tycker att jag själv har ett vg i so..så som jag har kämpat det hära året, men men synd att de inte är jag som bestämmer då
åkte hem till s efter skolan, satt ute i solen, och hon lärde mig gitarrrr:) så nu kan jag bolevard of broken dreams haha, inte så bra då men det kommer iallfall:D
vill verkligen lära mig att spela gitarr, ångrar faktiskt att jag tog cynt nu, ska se om jag kan ändra på de till nian, maria ska lära mig lite i skolan imorrn också på håltimmen wei:)
imorrn blir det att gå upp tidigt för jag tror jag tar mig en dusch på morgonen, de är skönt
åt nyss lite vindruvor och sharon, jessica älkar sharon så är de bara:D
så om de ska vara en frukt kort, då ska de defenetivt ligga sharoner och vindruvor där i för IS THE SHIT

ska ta och fixa lite till sängs
lateeee'r

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png