onsdag 4 juni 2008

22:27

LÅÅNG DAG, är de enda jag kan säga, verkligen en lång dag
skolan som vanligt, vi gjorde tvålar på kemin, och jag kan då säga att våran blev vääldigt misslyckad haha
sen rulla de på som vanligt, en varm dag idag, inte så ovanligt när de har vart de ett tag nu:) fick reda på hur vårat år nio ska se ut..hm vet inte om jag gillar de direkt..eb dag så ska vi börja åtta och sluta FEM?!?! alltså whyyy
sen är jag jäääääääkligt missnöjd med slöjden, i träslöjden så tar dom lärarnaosm har de inte enns på allvar, skojar och låter elever gå tidigare och en massa sådanna saker, känns inte allt som dom tänker på betyget där, ush nej fy

fick reda på lite mer betyg idag, vg i engelska...fan också att jag var såhär nära mvg
efter skolan åkte jag med hem till sara och bakade ju, blev 3 dubbelsattser med muffins, tog en jäklans lång tid med disk och hela köret, sedan så damsög vi köket och hallen och tjänade en varsin hundring på allt bakande och städande:):) mkt bra s&j
imorrn blir de löga med dilan och sara, mycket mysigt, tror de blir mat från subway att ta med ELLER kanske cornetto för min del(a) är jämt så himlans sugen på de, dom grekiska wrapsen, nej nu ska jag ladda ipoden med some fresh music och lägga mig i sängen

/j

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png