måndag 30 juni 2008

BLÄ

ush vad allt är tråkigt just nu, de regnar så man inte enns kan gå utanför sin dörr,
fick nyss höra här att maria och emil har blivit tillsamman:) ser man på ser man på:D
men nej vad de är tråkigt väder, önskar att de kunde bli lite finare iallafall, har spelat kort med syster hela dagen haha, jag vet nolifer
på onsdag får hon reda på om hon har kommit in på frisör här i västerås, jag längtar faktiskt till posten kommer på onsdag haah:D då blirde att fira, äta ute med familjen
och på kvällen sak vi hem till pappa, fast inte att fira de då, utan att han fyller 41
nu frågade syster om jag ville följa med och sola sen, jag sa nej, men ångrarmig liiite, men jag vill inte lägga pengar på de haha, fast jag har ju tre lösa tior så kanske ska göra de endå....
men nu har jag så tråkigt att jag skriver bort mig här, så
PUSS

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png