tisdag 1 juli 2008

min syster rebecca fick sitt brev från carlforksa idag, och HON KOM IN PÅ FRISÖR DÄR:)
grattis till dig:)
de är lika dåligt väder idag igen som alla andra dagar, grått på himlen kva´vt ute, små regnskurar och kommer säkert åska snart också,
imorrn ska vi iallafall till pappa, blir stan innan och köpa något litet till honom
sen kasnke vi skulle ut och äta med mamma&anders och fira att hon kom in här i västerås
har dock inte vart ute och sprungit idag, tar de varannan dag, så de får bli imorrn:)
ja fyfan idag vaknade jag halv nio:o av att dom nedanför oss BORRADE, liksom i en timme,
och HALV NIO? lite respekt kan dom väl visa att de är sommarlov och flk ligger och sover..
nej jag blev verkligen arg
de är verkligen en nackdel att bo i lägenhet, men nu ska jag göra något annat, men vet inte vad jag ska hitta på haha, bara ta de lugnt som alla andra dagar:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png