tisdag 1 juli 2008

ALLSÅNG PÅ SKANSEN

är de bara jag som gillar att kolla på allsångpå skansen:D? de är ju bra, skulle faktiskt vilja åka dit någongång, men nackdelen är ju att man måste köa huuuur länge som helst för att få en bra plats, för de vill man verkligen ha annars ser man inget
så de blev soffan med mamma och anders, tillsammans med VINDRUVOR<3>
kan ju lova er att de blev mkt "tjejskrik" när EMD kom in haha..mmm;)
blir att åka till pappa imorrn:) fira han ju, ska köpa någon trisslåt och blommor bara, han vill ändå inte ha något så:)
justja när jag och becca pratade med pappa idag så berättade han att när pekka (min farmors sambo) som har diabetes, skulle åka hem från älvkarleby själv, (farmors systers släkt bor där) så hade han fått ett diabetesanfall vid ratten och svimmat, bilen hade kört in på en tomt
ringde till honom idag och kollade hur han mådde, han sa att han iallafall var på benen så de är ju bra:) men bilen kommer inte gå att anväda något mera
men ush så hemskt, att somna vid ratten fy tanken gör så att jag får rysningar bara
nej, nu ska jag ladda min ipod med lite ny musik
PUSS

slänger upp en bild på mina sötaste älsklingar<3

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png