söndag 22 juni 2008


de blir en liten skämt bild som bara sara förstår vem vi menar med bilden haha:D
liite roligt är de:D

nu är de VERKLIGEN ändringar här, imorgon börjar jag med mina springturer, såklart på mornarna då:) sedan blire gymkort i mitten av veckan när mamma får sin lön
de enda jag har oroat mig över dom senaste dagarna är att jag ska se en orm när jag är ute i spåret, fyfan då går jag aldrig mera tillbaka dit
men nu ska jag snart läsa klart "de sak bli ett sant nöje att döda dig"-med magdalena graaf, den och en till bok som jag har hemma ska ju snart vara tillbaka till bibblan, så jag lär ju skynda mig lite:)
märker att jag lägger in ALLT för lite bilder här på bloggen, lär ju bli lite bättre på de iallfall KYSS

de blir en liten skämt bild som bara sara förstår vem vi menar med bilden haha:D

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png