söndag 22 juni 2008

ooj nu har jag inte upptaderat på ett tag, midsommar vart jätte kul pch mysigt, jag åkte hem till sara och vart ju där ett tag, sedan åkte vi till agneta och benke, saras mammas bästa kompis, där fick vi mat och hade de jätte trevligt, mot vällen så frågade vi anna och erik om dom ville slå oss i kotten, de ville dom
men tyvär så är vi fortfarande obesegrade haha:D
sara sov hos mig den kvällen, vi kom hem och fortsatte med kortspel, men denna gång vart de fem-kortspoker med becca och anders, jag vann inte:(
vi somna väl vid fem kanske haha mkt sssent, eller ska jag säga tidigt?
vi gick upp vid tio för att sjunga för becca som då fyllde år igår:) sen belv de fukost och jag skulle börja städa för att jag hade lovat mamma, tjänade ju dock 200 kr, så de gjorde jag ocg sara satt vid datorn, sen när allt vart klart blev de donken för oss he-he, tjockisar
åkte hem tog de lungt kolla på film och sara åkte hem senare på kvällen

nu sitter jag här nyduschad, och ska snart börja fixa mig, om två timmar kommer de lite folk hit för att fira becca:)
i veckan blir de också ett nytt gymkoooort, wei kan verkligen säga hur skönt de ska bliiiiiii, honka på någon gång ni som vill:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png