torsdag 19 juni 2008

de här blir mitt hundrade inlägg eller hur man säger hehe:)
är fixad och klar, mmmm jag älskar att fixa mig haha, bara för att jag älskar smink och sånt, så himlans kul att hålla på med de:D
men men, ska snart ta mig ner till stan med becca där vi sen ska träffa uffe och helena (pappas bror) för att sedan följa med dom hem och äta lite mat, fira becca och så eftersom hon fyller på söndag tror jag de blir:D tjugoförsta
men men, imorrn ska jag vara med sara och fira midsommar med hennes familj, de blir lunch på djäkneberget och sedan kvällsmat hemma hos saras mamma kompis:)
på lördag ska jag städa igen och tjäna lite caaash, om jag ska kunna följa med till grönan så måste jag ha lite hehe
sara sa tilloch med till mig igår att om vi vill tjäna pengar hemma hos henne så kan vi städa hela hennes hus, en våning var för 250 kr haha, om jag sätdar hela min lägenhet här så får jag 200:D men de är inte så stor heller:)
egentligen så stör jag mig lite på mig själv, varför ska jag ha betalt att hjälpa till hemma? de ska man inte behöva egentligen..de är ju liksom mitt hem också de är ju jag som stökar ner också,min mamma får ju inte betalt för att komma hem efter jobbet och börja plocka?? men men jag skulle kunna göra de gratis någon gång men jag gör de endå får pengar för att jag behöver de, vet de låter dumt men men, sen när jag flyttar hemmifrån så får jag inte heller betalt för att städa min egna lägenhet
men nu vart de för långt här

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png