onsdag 18 juni 2008

sverige kan ta sig, fan vad dåligt som spela
dom är ju så mkt bättre än ryssaaarna, jag som va så taggad och allt:(
iallfall de belv att kolla hemma hos sarius:) vårt lilla fotbolls"näste" haha
med frida, dilan och hanna:) mycket trevligt
annara så har dagen spenderats av att baraaa vara hemma:) blev inget melwin idag för ja sandra skulle endå inte jobba så länge så då kunde han lika gärna vara hemma med joppe och bella
USH vad jag måste göra något åt den hära fula bloggen haha
ska nog göra om den nu för jag kommer endå inte kunna sova förns säket två-tre haha
hatar när de blir så på sommarlovet
justja, kanske blir grönalund med the girls den 28:) beror på min lilla "bank" så att säga haha och på mamma om jag får ta tåget själv eftersom jag har bestämt mig för att inte följa med på stan innan för då har ajg verkligen inga pengar kvar sen, och jag ska ju ha mina pengar till dannmark med sara sen, så de blir i såfall bara grönan för mig:D
och så har jag bestämt mig för att köpa ett nytt gymkort för annars kommer jag dö av fettma här hemma haha, ush känns inte bra att bara sitta hemma

men nu ska jag fixa med bloggen eller sätta på en film haha:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png