fredag 13 juni 2008

fyfan ibland vill jag bara kasta ut min data för jag sitter vid den aaaaldelles för mkt haha, men men vid ungefär kvart i nio tog jag mig ner mot stan för att äta med sara, de blev spicy som är så himlans gottt, dilan kom efter ett tag och vi kilade vidare mot gränden för en fika haha:) kaffe latte för min del mumms
vi satt där och bara pratade, gud vad jag saknar att göra de, bara liksom prata haha skit, strunt och en massa, älskar er verkligen sara&dilan<3
klockan vart kvart i elva och jag begav mig hemmåt, också s&d fast dom tog bussen och hurtiga jag tog min skrothög till cykel och cyklade hem
så nu sitter jag här och tittar på mitt hår och LÄNGTAR sönder tills jag ska göra blonda slingor i mitt hår, de får bli tills skolan ska börja igen
och jag sitter här och tänker, tänk om seb inte kommer tillbaka till skolan börjar igeeen?:o alltså han är så mkt mer än en lärare och han sägr att han inte orkar pendla typ, men han skulle aldrig sluta utan att säga hejdå, och jag hoppas han går ut med oss i nian:)

men nu sitter jag här och bara skriver bort mig, de blir fotbolls kväll hos sara i morrn med D också:) häärligt
men ska trixa lite med bloggen nu laater

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png