fredag 13 juni 2008

ush vad jag är dålig på att blogga, men de blir så haha jag vet ju inte enns hur många eller vilka som läser min blogg..så ibland känns de ju liiite värdelöst men skitsamma:)
igår blev de tjejmiddag hemma hos mig, jag sara, dilan, sabat, frida, koci och ida jag saknade dock häll:( men de blir nå¨gon annan gång med oss tjejer eller hur:D?
vi åkte senare ner mot vattendraget men där var de tråkigt, förutom idas lilla fajft hahaahh, men jag och sabat drog hemmåt vid halv tio för de va ju ganska tråkigt som jag sa, åkte hem la mig och kolla på tv, var ju ensam hela natten lite läskigt var de faktiskt haha, bestämde mig ju först att lägga mig i mamma och anders säng, så jag slumra till lite där lite då och då, sen tyckte jag de va skönare att sova i min säng, så jag tog med carmen klockan två på natten och la mig i min säng och sov till tio:) haha
nu ska jag väl kanske bara ta de lilla lugna, skulle vilja ta mig en sväng ner på stan, får se hur de blir med de

justja fick ett sms av madde också, hon är ju i hultsfred och fick se hennes älskade simple plan, (hon verkligen älskar dom) så frågade jag vart dom stod och om hon var glad och så? då fick jag tillbaka, vi stod längst fram såklart, och jag fick autografer och kramar dom, de va det bästa jag gjort i hela mitt liv
hehe ja man är ju glad för hennes skull:) och avensjuk för hon ska ju till USA den 18
juli, och då drar jag och sara till dannmark
men nu blir de långt här, ska inte sitta ochs kriva bort mig haha ska ta mig en dusch snart och kila ut med carmeeen(k)

/J

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png