söndag 15 juni 2008

GE MIG EN LAPTOP
nu vill jag verkligen ha en egen bärbar med tre:s rosa mobila bredband:) hehe
igår så kollade jag ju på fotbollen hos sara och FYFAN när de vart mål i sista minuten, jag och sara hade fan en tyst minut utan att vi tänkte på de haha, nej men fan, vet iallfall en som vart jäääkligt glad:) som ni alla säkert redan vet vem jag menar hehe, sen blev de vattendraget med frida, sara och dilan, åkte då tre karuseller haha, är helt kär i virvelvinden
man har åkt den HUR många ggr som helst men tröttnar endå aldrig-de är bra:)

nu sitter jag här och har precis duschat, ska åka och kolla in våran nya lägenhet snart med mami och anders, och thank god att mamma har kommit hem, så som jag har SAKNAT henne, fick en tjocktröja av dom, samt ett läppglans som är mkt behövligt (stavning) eftersom mitt håller på att ta slut:)

/J

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png