söndag 15 juni 2008

var på media market idag with da famila:) fick högtaaalare till min dator och ÄNTLIGEN säger jag bara, vet ni hur mkt jag har velat haft de så man kan lyssna på musik och njuta haha:)
iallfall har svängt runt med familjen lite överallt idag, men när jag äntligen kom hem så åkte jag till frida och vi väntade på dilan:) sedan gick vi ut till lekparken och där träffa vi slagge och hanna:)
a sen hade jag och dilan vårt lilla craazy snack haha:D mycket skratt och de gillar vi:)

sitter här nu, lyssnar på musik ur högtalarna haha, im happy även om dom inte är världbäst så funkar dom eftersom högtalarna från datan verkligen S U G E R
och gissa om jag blev sugen på en laptop när vi va på mediamarket
imorrn blir de att vara barnvakt till min beebe<3 melwin, och tisdag och onsdag
ush han kommer halv sju på tisdag och onsdag, im going to diiiie ahha
men vad gör man inte för sin älskade syster son<3
nu ska jag lägga mig i sängen och sätta på en film, får se vilken de blis puss

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png