söndag 6 juli 2008

BARNVAKT

kvällen har spenderats hemma hos min syster, har hjälpt henne med barnen eftersom hennes sambo då är ute med vänner, de var tänkt att sandra skulle följa med men sedan gjorde hon inte de, men vi har kollat på tv och så:) bara mysit, och haft de jätte trevligt
just nu ligger jag i melwins rum och kan inte sova (ovanligt)..nej inte direkt hhah men de blir ju såhär när de är sommarlov att man verkligeeen vänder på dygnet, men men vad ska man göra??
imorgon förhoppningsvis så ska vi åka ut till mediamarkt, och jag kommer hem med en ny mobil:):):) och då mina kära vänner....då blire comviq för fulla muggar heheh
men nu, eftersom jag inte har något att göra, och inte kan sova så känner jag att jag bara skriver för att jag, ja..inte har något annat för mig så då blire bara tråkigare att läsa haha, men de här tangetbordet är så skönt att skriva på också, älskar laptops-tangetbord haha
men nej nu ska jag inte skriva mera, ska se om dom har någa bra filmer på deras data
PUSS

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png