lördag 5 juli 2008

DÅLIGT VÄDER

jahapp, va de meningen att de dåliga väderet skulle komma tillbaka?..skulle inte tro de va
igår (fredag) så vart de power meet med S&D, sedan träffa vi lite folk där, sen åkte vi hem och sov hos sara, vi somna kanske inte förns halv fyra ussh
och vaknade typ, åtta hhah av att sara bah satte sig upp och bah: FYFAN VAD LÄSKIGT, sen la hon sig ner och babbla något om att vi tar det sen, och dehade visat sig att hon drömde något som hon berätta sedan haha, vaknade iaf tolv av ett sms av mamma som sa; glöm inte bort att vi ska till farfar klockan två, och såklart hade jag glömt bort det, så jag for upp i sängen och klädde på mig, packade mina saker och trampade hemmåt
så där har jag vart enda tills nu:) var jätte god mat och så, ikväll blir de kanske att vara barnvakt hemma hos sandra&andreas till melwin och bella:)
men nu ska jag fixa med min ipod lite PUSS

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png