torsdag 31 juli 2008

HOME AAAAGAIN

ja så var man hemma från norrland då, 4 dagar tidigare dock, men de kom lite saker ivägen så vi var tvugna att åka hem idag, men de gör inte mig något
ja jag har vart i norrland haha badat och så bara inte så mycket att skriva om de, men ush vad mycket bilder jag har nu att lägga in, tror jag gör ett kollage med massa bilder, de blir så jobbigt annars
imorrn ska jag äntligen beställa tid för klippning och slingning wei:) och hoppas på att hitta lite kläääder:) yes yes
hoppas ni inte har glömt mig under dessa dagar:D nu är jag back in liksom:)
men nu har jag lite att göra, som sagt de kommer bilder, och justja designes ska ändras:D
de händer mycket nu efter man har vart borta

och madde haha vet inte vad jag sak säga till dig, har en en sak men jag vill inte skriva här så om du läser skriv till mig i pm på bdb:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png