söndag 27 juli 2008

NORRLAND

so long suckers, nu drar ajg till norrrrland, mamma tvingar mig att följa med och plocka hjortron
haha fårse(a) kanske gör de för saras skull
men ingen data på en vecka buuhu, men nu ska jag packa de sista PUSS
glöm inte mig och vi ses om en veeeeecka AGAIN

och sara:Timothy Z. Mosley (born March 10, 1971), better known by his stage name Timbaland, is an American record producer, composer, rapper, and singer
också sångare, och jag förnekade aldrig till att han va pruducent, sa bara att han också isåfall var en sångare TYCKTE jag
men kommer sakna dig puss
och diiiiiiiiiilan: som jag inte har träffat på två veckor nu on jag åker till norrland:(

1 kommentar:

Anonym sa...

jag visste att du skulle titta upp de, för du vägrar slppa sånt:) och jag förnekade inte heller till att han va sångare, men jag sa att i vissa av hans låtar på sitt almbum så sjunger han inte, och jag visste att han va producent mer än ssångare:) annars skulle de inte så längst frma
mpuss

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png