lördag 26 juli 2008

HOME HOME HOME

wihu hemma:) carmen var mest saknad haha(a)
men ja mot slutet av veckan så vart de vääldigt fint väder och vi har bara haft de mysigt, måste bara berätta om en dag när vi skulle gå till statoil så var vi påväg hem och imot oss kom de två killar sm gick kanske 12 år elelr något så snubblade ena killen och jag börja garva som fan och dom hade inte enns gått förbi hahahah, de var jäkligt pinsamt men de bara flög ut hahah
alltså ja, fyfan jag åker till norrland imorrn och kommer inte kunna blogga på en HEL vecka till haha fyfan, hoppas ni inte glömmer bort mig och min lilla blogg(a)
jag och sara har degat och legat inne, spelat kort och ätit massa hahah fyfan
kommer sakna kvällarna där borta för himlen var nog de finaste jag har sett på länge, men nej jag honner inte skriva mera, klockan är halv tolv och jag måste packa om massa till norrland och så måste ajg verkligen ta mig en dusch, bilder kommer nog efter norrland förlåt för de men jag hinner vekrligen inte haahh
PUSS
justja, jag ska skriva något till madde i varje blogginlägg, eller ska försöka så hn inte har saå tråkigt därborta utan mig hahaha
men carmen saknar dig inte:) jag ska se om du har nå¨gra skor i ditt rum som jag kan ta eftersom du är gone haha, puss åker till norrland miss me iknow HEJDÅ

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png