tisdag 22 juli 2008

hello:) hann inte skriva innan jag akte som jag skrev att jag skulle gora, men ja de blir en uppdadering har i danmark ist, och tangetbordet ar fucked up de ar derfor de blir sahar haha
men ja om dagarna gor vi typ inget specielt, spelar kort tittar pa film skrattar at vara egna skamt som inte enns ar roliga haha
vadret ar ju inte enns fint, och jag och sara tjatar pa hennes mamma om att fa aka till de dara vattenlandet som finns har, men jag tror inte de blir av, kul att de inte gar att smsa sa de ar ju derfor vi ninte svarar haha, de ar bara varan hederkompis dilan som far vara sms(a)
men nu ska vi kolla vadret vio ses nar vi kommer hem
och madde om du laser, jag ar avensjuk, ha de kul och halsa nagon snygg amerikanare från moí(h) PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

muhaha! har ar iaf fint vader :D vi ska kolla pa typ tio-aringar som ska spela hockey idag och dom har en het coach (h) puss parej!

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png