torsdag 17 juli 2008

JAHAPP

nu har jag tagit "farväl" av madde då eller vad man ska säga, eftersom jag åker till danmark imorgon bitti så hinner jag varken följa med ut till enhagen på en hejdå-middag elelr följa med till arlanda så fick jag säga hejdå här, ja de är såklart de blir lite sorligt när hon ska vara borta ett år, hoppa du uppdaderar din blogg ofta så jag kan följa dig:D
nej idag så ska jag packa ännu mera, har redan packat de mesta i min stooora väska:D egetligen sa lotta att de va bätte om vi tog flera små väskor, men vafan jag har ju ingen liten haha så de får bli som de bli:)
jag skriver mer senare
pusssss

aa, nu har jag ju bara denna bild på oss då (haha)
men a, so long i'll miss you when your gone kan man ju säga, fyfan ett jäääkla år
de är ju hur länge som helst haha, ush och avensjuk som IN I HELVETTE är jag verligen:)oj justja om någo´n inte visste så ska hon åka till USA som utbytesstudent, nevada laaaas vegas hamna hon i:)

2 kommentarer:

madelen.n sa...

omg FAN va ful bild! :P den är ju fan från förra sommaren :P aja,
ill miss u bitch

Anonym sa...

Lilla Bettan då. Hon hr det nog jäävligt kul!

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png